Sinterklaas in de leukste familiemusical

Karel de Kok en de mijter van SinterklaasSinterklaas is weer in het land. Maar wist je dat Sinterklaas ook een hele grote rol speelt in de musical Karel de Kok en de mijter van Sinterklaas? Het is een jaarlijkse traditie dat Van Hoorne Theaterproducties in november en december een speciale Sinterklaas-familiemusical op de planken zet. Dit jaar in dit Karel de Kok en de mijter van Sinterklaas. Wij bezochten een van de eerste voorstellingen in Sassenheim…

In deze musical zien we al snel twee bekende gezichten, namelijk Roy van den Akker en Michael van Hoorne, die we enkele weken terug nog zagen in de musical Roodkapje. En dat is eerlijk gezegd wel wat lastig, want de opvallende stem van Michael van Hoorne doet ons meteen weer denken aan de wolf Gerrit. Ook in deze musical speelt Michael weer een druk en opgewonden standje, namelijk de rol van Hoofdlakei Franciscus. En Roy, die is Karel de Kok. Deze rollen spelen beiden overigens al een aantal jaar. Verder zien we in deze musical nog Esther van Santen als Hofdame Frandolien en natuurlijk Sinterklaas en twee pieten!

Sinterklaas Deze vrolijke musical draait om de mijter van Sinterklaas. Want een van de Pieten is op de mijter gaan zitten en tja, de Sint zonder mijter, dat kan natuurlijk niet! Hoe gaan ze dit nu weer oplossen?  Karel de Kok en de mijter van Sinterklaas is vooral een vrolijke en grappige musical. Van het begin tot het eind is het een aaneenschakeling van grappige momenten. Er komen bekende en onbekende liedjes voorbij, die zorgen voor een gezellig geheel en ook de zaal wordt met regelmaat bij de voorstelling betrokken. Het is een heerlijke feelgood musical en echt een aanrader voor klein en groot. Als je nog naar de voorstelling wilt, dan kan dat tot vrijdag 5 december op verschillende plaatsen door heel Nederland. Maar wees er snel bij, want veel voorstellingen zijn al uitverkocht. Voor de speellijst en meer informatie, kijk op www.kareldekok.nl