De chaos bij Topticketlijn

De afgelopen weken heb ik veelvuldig geshopt bij AH. Eigenlijk met maar
één doel: kaartjes voor Tarzan scoren. Zelf heb ik de musical al twee
maal gezien, maar ik had mijn gezin beloofd dat zodra de kaartjes voor
de halve prijs weg zouden gaan dat we dan zeker zouden gaan. Oma wilde
ook nog wel een keertje gaan, dus zo vergaarden we drie codes voor in
totaal 6 kaartjes voor de halve prijs. Afgelopen dinsdag probeerde ik
via Internet te bestellen, maar bij het afronden van de betaling, liep
de transactie tot twee maal toe vast. De volgende dag maar Ticketlijn
gebeld om het telefonisch te regelen. Er werd me verzekerd dat de
internettransacties niet gelukt waren, want de codes waren nog geldig.
U voelt de bui vast al hangen…

 

Vandaag controleerde ik mijn creditcardrekening en ja hoor, maar
liefst 3 maal een bedrag van 277 euro van mijn rekening geschreven!
Meteen met de Topticketlijn gebeld (a 45 cent per minuut) en die lieten
eerst weten de bestellingen niet te kunnen vinden. Vervolgens hebben ze
hem gevonden en krijg ik het verzoek de kaartjes retour te sturen. Pas
dan kunnen ze de kosten terugstorten op mijn rekening. Maar ik heb nog
helemaal geen kaartjes ontvangen!!! En of ik dat ook even aangetekend
wil doen, want als ze zoek raken kunnen ze het niet vergoeden. Kost me
dus met de telefoonkosten erbij ook weer een tientje extra. Ik heb een
tip voor iedereen: bestel geen kaarten voor de AH actie van Tarzan via
Internet, want voor je het weet zit je met 18 kaarten en een hoop
kosten.

Iemand nog een kaartje kopen voor 16 augustus misschien?

Lees ook:Filmpje: Phil Collins kiest Duitse Tarzan en Jane
Lees ook:Roy van Iersel is deze week Tarzan
Lees ook:Sophia Wezer wordt Kala
Lees ook:Een weekendje Kurhaus winnen?
Lees ook:Storing!

2 Reacties // Reageer

2 thoughts on “De chaos bij Topticketlijn

  1. Fleur

    Jammer dat je deze ervaring hebt. Ik heb ook kaartjes online besteld met de AH-actie, en dat ging zonder problemen. Het waren bovendien nog fantastische plaatsen ook die ik toegewezen kreeg. Mijn ervaring is dus prima, en ik zou het zo weer doen!

      /   Reply  / 
  2. Angel - Redactie

    Inmiddels heb ik mijn geld retour gekregen voor 12 kaartjes. Ze hebben tevens toegezegd om de kosten voor het aantekenen ook te vergoeden. De telefoonkosten worden echter niet vergoed.

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>