Musicalweekend bij Cadenza Theateropleidingen 15 en 16 maart 2014

cadenza
Wil je kwaliteiten op zang-, dans- en spelgebied verbeteren? Wil je naast ensemblerollen doorgroeien naar grotere rollen? Heb je weinig zelfvertrouwen tijdens audities? Dan kun je op 15 en 16 maart een intensieve musicaltraining volgen bij Cadenza Theateropleidingen in Zoetermeer, volgens unieke lesmethodes.

Tijdens dit musicalweekend krijg je les van drie ervaren docenten. De lessen zijn met name gericht op het verbeteren van je zang en je acteerprestaties. Je leert musicalnummers beter te interpreteren en krijgt de theoretische en praktische hulpmiddelen om zang- en acteertechnisch je doelen te bereiken.

De lessen worden gegeven volgens het Acteerschema en de Complete Vocal Technique. Beide systemen stellen je in staat om de uitvoering van een lied te geven, zoals jij die wilt. Uniek aan dit musicalweekend is dat de docenten als enigen in Nederland zowel het Acteerschema als Complete Vocal Technique beheersen. Dat betekent dat ze als geen ander de combinatie van zingen en acteren aan kunnen leren.

Complete Vocal Technique
CVT is een zangtechniek ontwikkeld door de Deense zangpedagoge Cathrine Sadolin. Zij heeft een systeem voor het gebruik van de stem ontdekt dat tot voor kort onbekend was. Ze heeft gedurende 20 jaar intensief onderzoek verzameld en ontwikkelde technieken voor alle zangstijlen. Pop, rock, blues, jazz, musical, opera etc.

Het Acteerschema
Het Acteerschema is een nieuwe beschrijving van de techniek van het acteren, ontwikkeld door Sebastiaan Smits. Het Acteerschema is geschikt voor het werken met jongeren, amateurs, studenten en professionals en behandelt alle acteerstijlen. Alle vormen van acteren zijn te beschrijven in vijf basiselementen. Deze vij

Lees ook:Musicalweek bij Cadenza Theateropleidingen
Lees ook:Audities voor Opleidingsklas Cadenza Theateropleidingen
Lees ook:Musical Boot Camp presenteert docenten
Lees ook:Perspresentatie jonge Billy’s Elliot
Lees ook:Audities voor nieuwe Muziektheaterschool

Geen reacties // Reageer